...víceKouř (režie: Tomáš Vorel)
Soundtrack vydaly v roce 1990 firma Ali Records a v roce 1997 firma Polygram), „ Je to fajn" - nejhranější skladba v roce 1993 na Radiu 1, spolupráce s kytaristou Lubomírem Horňákem.

Cesta z města (režie: Tomáš Vorel)
Soundtrack vydala v roce 2000 Sony Bonton Music.
Recenze: Musicserver (Jan Balušek) - hudební stránka filmu za zmínku rozhodně stojí, protože tak příjemné písničky jste v českém filmu po roce devadesát asi ještě neslyšeli. Tadyje naopak uplatnění mnohdy ne zrovna dokonalého zpěvu hlavních postav výhodou, protože dodává skladbám větší nádech skutečnosti. A takové dva ...více„Dva skřítky“ si se svou snoubenkou pískám asi už dva týdny a ne a ne je dostat z hlavy.
Recenze soundtracku:
Musicserver (Antonín Kocábek) - … deska je plně autorská. Snad proto vyznívá celek neroztříštěně a kompaktně. Jestliže jsem dal do titulku slovo „milé“, neznamená to ani v nejmenším, že by posluchači byla jednotvárně předkládána pouhá jedna poloha. Písničky jsou většinou křehké, ale jinak rozsah sahá od rozpustilých popěvků (skvělý duet „Dva skřítci“ či hospodská dryáčnická „Češi chlastáme“ v podání Leoše Suchařípy (přes lehkou životní ironii zpívané příspěvky Ljuby Skořepové, čirou poetiku v podání Báry Nimcové, až po religiozně laděné dvě písně K. Pavlů. Veškerou hudbu má na svědomí Michal Vích, dlouholetý spolupracovník nejen Vorlův, ale celé scény tzv. Pražské pětky. Vích je zkušený skadatel, ale možná ještě zkušenější aranžér. Přesně dávkuje, kde se hodí skromný doprovod jednoho, dvou nástrojů a kde nechá zaznít v plné síle celý studiový orchestr.
Večerník Praha (Rozhovor s Tomášem Vorlem) - ve vašem novém filmu se opět zpívá. Tak jako při Kouři jste spolupracoval s hudebním skladatelem M. Víchem… Pro mě byla hudba vždycky víc než film. Je intenzivnější. Asi mám v sobě potenci neprojeveného skladatele. A mám rád hudbu hotovou před filmem. Michal Vích má úžasnou schopnost ctít příběh, neprosazovat své ego, ale přitom je jeho hudba zcela originální, strhující. Vzniklo dvanáct nádherných, jímavých skladeb...

Recenze:
Musicserver
(Antonín Kocábek): Rozhovor s Tomášem Vorlem
Hudbu dělal Michal Vích. Tam byla volba dopředu jasná?
… Myslím, že ta hudba je skvělá. Michal Vích už dělal „Kouř“, „Pražskou pětku“, „Co chytneš v žitě“. Je to geniální skadatel, není agresivní, není komerční, nesnaží se prosadit, ale ty  melodie jsou úchavatné. Každá je jiná a drží to pohromadě….

Z města cesta (režie: Tomáš Vorel)
...víceAutor hudby k dokumentárnímu snímku o životě postav filmu Cesta z města.

Pražská pětka (režie: Tomáš Vorel)
Spoluautor hudby k povídkovému filmu Pražská pětka - autor hudby k povídce Oldův večírek.
Soundtrack k filmu vydala v roce 1997 firma Polygram.

...víceCo chytneš v žitě (režie Roman Vávra)
Spoluautor hudby k filmu Romana Vávry Co chytneš v žitě - povídka Stoh.
Český lev – nominace filmu na cenu kritiků.

Víkend (režie Michaela Pavlátová)
Autor hudby k animovanému filmu Michaely Pavlátové Víkend pro Světovou výstavu Expo 2005 v japonském Aichi.

Cesta do lesa
Hudba k filmu Cesta do lesa /Tomáš Vorel, 2012/

Spolupráce s Karlem Žaludem
Malý průvodce architekta po vlastním úžasu
Komorní portrét (© ČT 2001).

Příběhy domů – nádraží Moldava
17-minutová esej o jednom velkém opuštěném nádraží v Krušných horách, na samé hranici s Německem.

Nejlepší česká škola
Dokumenty, portrétující vybrané základní školy v celé ČR v rámci celostátní soutěže o nejlepší českou školu.

Všichni do jednoho
Hraný celovečerní film.
Natočeno v červenci a srpnu 2004, producent Vesfilm, koproducent UPP, premiéra v ČT 1.2.2007, dále pouze DVD distribuce (Pegasfilm). Tragikomický příběh šesti lidí zavřených ve starém špinavém sklepě na neznámém místě, kde se účastní brutální reality show: 30 dní musí vydržet za zamčenými vraty, než získají pohádkové peníze a mediální proslulost…